Pro partnery
Společným pojmenováním našeho zaměření ve vztahu k partnerům je „kvalita vysoké produkce“.
Ať jde o akvizici, retenci, up-sell nebo cross-sell, naše výzva je jednoduchá a transparentní. Stačí totiž, když si nás partner porovná s konkurencí na stejném projektu.
Naší doménou není okamžitý a často velmi krátkodobý zisk, ale dlouhodobý vztah, který dává možnost partnerům opřít se o společné zkušenosti.
Důvěra, na které nám velmi záleží, dokáže v rozhodujících momentech podpořit maximální možnou míru kreativity a jistoty ve strategických krocích, například při tvorbě produktů a databází.
Ve všem, co děláme, je pro nás důležitý náskok před konkurencí.
Tento postoj je jednoduchý, transparentní a dostatečně motivační na to, abychom nezaspali dobu.
Zákaznická infolinka (+420 ) 587 070 455
Podporu pro naše zákazníky zabezpečujeme na zákaznické infolince, která je k dispozici v pracovní dny od 9:00 – 16:00.
I když se jedná o pasivní linku, dovolujeme si Vás obeznámit se základními pravidly používání.
Důležité je si pozorně vyslechnout hlášku, která zazní vždy po zavolaní na číslo infolinky, nebo po stlačení příslušné volby.
- Volání na infolinku společnosti SIMIO a.s. není bezplatné. Minuta hovoru je zpoplatněná podle sazby Vašich hlasových služeb v ceně volání na pevnou linku.
Počet klientů volající během pracovní doby je vysoký, doba čekání na spojení s operátorem může dosáhnout až 20 minut.
Abyste si ušetřili náklady na volání, budeme Vám volat zpětně a to maximálně do 60 minut.
V případě, že máte skryté číslo, nemůžeme se Vám dovolat.