Služby pro partnery 2018-10-19T10:35:09+00:00

Pro partnery

Společným pojmenováním našeho zaměření ve vztahu k partnerům je „kvalita vysoké produkce“.

Ať jde o akvizici, retenci, up-sell nebo cross-sell, naše výzva je jednoduchá a transparentní. Stačí totiž, když si nás partner porovná s konkurencí na stejném projektu.

Naší doménou není okamžitý a často velmi krátkodobý zisk, ale dlouhodobý vztah, který dává možnost partnerům opřít se o společné zkušenosti.

Důvěra, na které nám velmi záleží, dokáže v rozhodujících momentech podpořit maximální možnou míru kreativity a jistoty ve strategických krocích, například při tvorbě produktů a databází.

Ve všem, co děláme, je pro nás důležitý náskok před konkurencí.

Tento postoj je jednoduchý, transparentní a dostatečně motivační na to, abychom nezaspali dobu.

Mám zájem o služby

Zákaznická infolinka (+420 ) 587  070 455

Podporu pro naše zákazníky zabezpečujeme na zákaznické infolince, která je k dispozici v pracovní dny od 9:00 – 16:00.

I když se jedná o pasivní linku, dovolujeme si Vás obeznámit se základními pravidly používání.

Důležité je si pozorně vyslechnout hlášku, která zazní vždy po zavolaní na číslo infolinky, nebo po stlačení příslušné volby.

  • Volání na infolinku společnosti SIMIO a.s. není bezplatné. Minuta hovoru je zpoplatněná podle sazby Vašich hlasových služeb v ceně volání na pevnou linku.
  • Počet klientů volající během pracovní doby je vysoký, doba čekání na spojení s operátorem může dosáhnout až 20 minut.

  • Aby jste si ušetřili náklady na volání, budeme Vám volat zpětně a to maximálně do 60 minut.

  • V případě, že máte skryté číslo, nemůžeme se Vám dovolat.

Máte otázky? Napište Nám!